December 8, 2021

اقتصادی امور کے وزیر عمر ایوب خان نے تربیلا ہائیڈرو پاور پراجیکٹ (T5) ، داسو ہائیڈرو پاور پراجیکٹ اور داسو مانسہرہ اسلام آباد ٹرانسمیشن لائن کی پیش رفت کا جائزہ لینے کے لیے ایک اعلیٰ سطحی اجلاس کی صدارت

 3,593 total views

وفاقی وزیر برائے اقتصادی امور عمر ایوب خان نے پیر کے روز مقامی کمیونٹیز کو ترقیاتی منصوبوں میں روزگار کے زیادہ مواقع فراہم کرنے پر زور دیا۔
اقتصادی امور کے وزیر عمر ایوب خان نے تربیلا ہائیڈرو پاور پراجیکٹ (T5) ، داسو ہائیڈرو پاور پراجیکٹ اور داسو مانسہرہ اسلام آباد ٹرانسمیشن لائن کی پیش رفت کا جائزہ لینے کے لیے ایک اعلیٰ سطحی اجلاس کی صدارت کی۔
اجلاس میں وزارت آبی وسائل ، واپڈا اور این ٹی ڈی سی کے اعلیٰ حکام اور پراجیکٹ ڈائریکٹرز نے شرکت کی۔
تربیلا ہائیڈرو پاور پراجیکٹ کی پانچویں توسیع کے تحت تربیلا ڈیم کی بجلی کی پیداواری صلاحیت میں 1410 میگاواٹ اضافہ کیا جائے گا۔
ورلڈ بینک نے تربیلا ہائیڈرو پاور پراجیکٹ کی پانچویں توسیع کے لیے 390 ملین امریکی ڈالر فراہم کیے ہیں جبکہ ایشیائی انفراسٹرکچر انویسٹمنٹ بینک (AIIB) نے بھی اس منصوبے کے لیے 300 ملین امریکی ڈالر فراہم کرنے کا وعدہ کیا ہے۔
وفاقی وزیر برائے اقتصادی امور نے اس بات کا اظہار کیا کہ تربیلا ہائیڈرو پاور پراجیکٹ کی بروقت تکمیل سے ملک میں بجلی کی تیزی سے بڑھتی ہوئی طلب کو پورا کرنے میں مدد ملے گی اور صاف توانائی کا حصہ بڑھا کر انرجی مکس کو بہتر بنایا جائے گا۔
انہوں نے پراجیکٹ کی بروقت تکمیل کو یقینی بنانے کے لیے تمام زیر التوا مسائل کو حل کرنے اور عملدرآمد میں تیزی لانے کی ہدایت کی۔
وفاقی وزیر نے روشنی ڈالی کہ 1960 اور 1970 کی دہائیوں میں ڈیموں کی تعمیر کے لیے زمین کے حصول کی وجہ سے مقامی لوگوں کو بہت زیادہ نقصان اٹھانا پڑا۔
انہوں نے پراجیکٹ اتھارٹیز کو ہدایت کی کہ مقامی لوگوں کو خاص طور پر تربیلا ڈیم کے متاثرین کو پروجیکٹ اور کنٹریکٹ معاہدوں کے مطابق روزگار کے زیادہ مواقع فراہم کیے جائیں۔
وفاقی وزیر نے اس بات پر بھی زور دیا کہ کمیونٹی ڈویلپمنٹ اسکیموں کو مقامی کمیونٹیز کی مشاورت سے تیار کیا جانا چاہیے تاکہ حقیقی ضروریات کو پورا کیا جا سکے۔
داسو ہائیڈرو پاور پراجیکٹ کی پیش رفت کا جائزہ لیتے ہوئے وفاقی وزیر نے تمام ترقیاتی سرگرمیوں کو دوبارہ شروع کرنے پر زور دیا اور منصوبے کی بروقت تکمیل کو یقینی بنانے کے لیے پروجیکٹ پر عملدرآمد کو تیز کرنے کی ہدایت کی۔
انہوں نے اس بات کا اظہار کیا کہ بجلی کی ترسیل کے نظام کی اصلاح اور اضافہ ضروری ہے تاکہ بجلی کی ہموار اور موثر فراہمی کو یقینی بنایا جا سکے۔

Previous post کیڑوں کے پھیلاؤ کو روکنے اور خوراک کی حفاظت کو بہتر بنانے کے لیے فوڈ سیکورٹی اور نیوٹریشن انفارمیشن سسٹم کو مضبوط بنا کر نظام کو بہتر بنائے گا
Next post وفاقی وزیربرائے اقتصادی امور جناب عمرایوب خان کا کانگڑہ 132kva گریڈ کا دورہ