December 5, 2021

ایشیائی ترقیاتی بینک (اے ڈی بی) کے کنٹری ڈائریکٹر یونگ یی نے اقتصادی امور کی وزارت میں وفاقی وزیر برائے اقتصادی امور عمر ایوب خان سے ملاقات کی۔

 1,670 total views

ایشیائی ترقیاتی بینک (اے ڈی بی) کے کنٹری ڈائریکٹر یونگ یی نے اقتصادی امور کی وزارت میں وفاقی وزیر برائے اقتصادی امور عمر ایوب خان سے ملاقات کی۔ ملاقات کے دوران وفاقی وزیر عمر ایوب خان نے یونگ یی کو پاکستان میں کنٹری ڈائریکٹر کا عہدہ سنبھالنے پر مبارکباد دی۔اقتصادی امور کے وزیر عمر ایوب خان نے حکومت پاکستان کی مسلسل تکنیکی اور مالی مدد کے لیے ADB مینجمنٹ اور بورڈ آف ڈائریکٹرز کی تعریف کی۔وفاقی وزیر برائے اقتصادی امور عمر ایوب خان نے COVID ویکسین کی خریداری کے لیے ADB کی بروقت مدد کو بھی سراہا۔ وفاقی وزیر برائے اقتصادی امور عمر ایوب خان نے اس بات کو دہرایا کہ حکومت پاکستان آبادی کو زیادہ سے زیادہ ویکسینیشن کوریج فراہم کرنے کے لیے پرعزم ہے۔ دونوں فریقوں نے ملک میں بڑے پیمانے پر ویکسینیشن مہم کے لیے اضافی مالی وسائل کو متحرک کرنے پر بھی تبادلہ خیال کیا۔وفاقی وزیر برائے اقتصادی امور عمر ایوب خان نے حکومت کے وژن اور ترقیاتی ترجیحات کو ADB ٹیم کے ساتھ شیئر کیا۔ انہوں نے بہتر روڈ نیٹ ورک اور ڈیجیٹل کنیکٹوٹی کی اہمیت پر روشنی ڈالی جو افراد کی بڑھتی ہوئی نقل و حرکت ، فارم سے مارکیٹ تک رسائی ، سامان اور خدمات کی تجارت ، معلومات کے تبادلے اور ای کامرس کے ذریعے خدمات کی فراہمی اور معاشی ترقی کے لیے ضروری ہیں۔ وزیر نے پراجیکٹ پر عملدرآمد کرنے والی ایجنسیوں اور عملے کی صلاحیت بڑھانے پر بھی زور دیا تاکہ پروجیکٹ پر موثر عمل درآمد ہو۔ انہوں نے ملک بھر میں موثر پروجیکٹ مانیٹرنگ کے لیے ڈیجیٹل ٹولز اور سیٹلائٹ کے استعمال پر بھی زور دیا۔ کنٹری ڈائریکٹر مسٹر یونگ یی نے وفاقی وزیر کو پاکستان میں اے ڈی بی کے پورٹ فولیو کے بارے میں آگاہ کیا۔ کنٹری ڈائریکٹر نے روشنی ڈالی کہ اے ڈی بی نے پاکستان کو کنٹری آپریشن بزنس پلان (2021-2023) کے تحت 6.3 بلین امریکی ڈالر فراہم کرنے کا عزم کیا ہے۔ اس وقت ، 6.4 بلین امریکی ڈالر مالیت کے 32 منصوبے توانائی ، سڑک اور ٹرانسپورٹ ، زراعت اور آبپاشی ، شہری خدمات ، تعلیم ، صحت اور سماجی تحفظ میں زیر عمل ہیں۔ کنٹری ڈائریکٹر نے مزید بتایا کہ بینک نے حال ہی میں حکومت پاکستان کے ساتھ انٹیگریٹڈ سوشل پروٹیکشن ڈویلپمنٹ کے لیے 600 ملین امریکی ڈالر فراہم کرنے کے لیے ایک نئے پروگرام پر بات چیت کی ہے۔ یہ پروگرام حکومت کے احساس پروگرام (سماجی تحفظ اور غربت میں کمی) کو مربوط اور منظم انداز میں اعلی ترجیحات کو نافذ کرنے کی کوششوں کی حمایت کرے گا۔ مزید برآں ، خواتین (خاص طور پر ماؤں) ، نوعمروں اور غریب خاندانوں کے بچوں کے لیے پرائمری اور سیکنڈری تعلیم ، صحت کی خدمات اور غذا کی بہتر فراہمی تک رسائی کو بڑھایا جائے گا۔ انہوں نے حکومت پاکستان کو ترجیحی شعبوں کے لیے اپنی تکنیکی اور مالی مدد جاری رکھنے کے ADB کے عزم کا اعادہ کیا۔وزیر برائے اقتصادی امور عمر ایوب خان نے کوویڈ 19 ویکسین کی خریداری کے لیے مالی ضروریات کا جائزہ لینے کے لیے ایک اعلیٰ سطحی اجلاس کی صدارت بھی کی۔ اجلاس میں سیکرٹری ای اے ڈی ، چیئرمین این ڈی ایم اے ، ایم او این ایچ ایس آر اینڈ سی کے ڈائریکٹر جنرل (صحت) ، اے ڈی بی کی ٹیم اور اعلیٰ سرکاری افسران نے شرکت کی۔وفاقی وزیر نے ہدایت کی کہ ویکسین کی بلاتعطل فراہمی کو یقینی بنایا جائے۔ اے ڈی بی کی ٹیم نے وفاقی وزیر برائے اقتصادی امور عمر ایوب خان کو ان کے فعال انداز اور سہولیات کی فراہمی کے لیے سراہا۔

Previous post وفاقی وزیر عمر ایوب خان نے اقوام متحدہ کے اقتصادی اور سماجی کمیشن برائے ایشیا اور بحرالکاہل (UNESCAP) کمیٹی برائے میکرو اکنامک پالیسی ، غربت میں کمی ، اور ترقی کے لیے فنانسنگ کے اجلاس میں خطاب کیا
Next post Pakistan won the match by 10 wickets and made history that Pakistan beat India in the world cup.